onsdag 13. januar 2010

Solnedgang over Tyrifjorden




4 kommentarer:

  1. Utrolig vakkert!
    Som du skrev hos meg, så er det fint å kunne se på at solen går ned i horisonten.
    Jeg er så heldig at jeg bor helt ute ved havet, med utsikt mot Nordsjøen.
    Takk for at du besøkte bloggen min, og velkommen igjen. På den måten oppdaget jeg deg også.
    Har kikket meg litt rundt her nå.
    Du tar de vakreste bilder!!!
    Linker deg straks, og kommer innom igjen.
    God dag ønskes deg!

    SvarSlett
  2. Oj oj oj for et vinterlys :-) og ved Tyrifjorden er det jo så flott, sommer som vinter.

    SvarSlett
  3. Rolig og behagelig bilde, det er alltid en stor fonøyelse å se solen gå ned som dette. Fargene og roen gir påfyll i kropp og sjel.

    SvarSlett
  4. Nydelige farger her! Et bilde jeg kunne hvile øynene på veeeldig lenge :)

    SvarSlett