onsdag 20. januar 2010

Watery Wednesday #4



13 kommentarer:

  1. Så vakkert! Ser ut som en stille og fredelig plass. Flott bilde;-)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Vilken bild!!! Fattas bara pingvinen som glider på "isflaket" ;-)

    SvarSlett
  3. I think that is a snow covered swimming dock...? What a wonderful scene!

    SvarSlett
  4. Jeg bruker Google oversetter så tilgi eventuelle feil jeg gjør:) Jeg tror din fotografi er et flott bilde. Jeg liker å se refleksjoner i fotografering og disse er så klart som glass. Takk for deling.

    SvarSlett
  5. Nydelig foto, ser ut som isflaket flyver avsted! (antar det er en brygge under der)

    SvarSlett
  6. Åh, vilken tuff bild. Ser ut som en stor pil, som kommer rusande mot mig.

    SvarSlett
  7. Great shot, the reflection is awesome!

    SvarSlett
  8. Det var en fin formation och snyggt taget. :)

    SvarSlett
  9. Dette bildet er tatt på en av mine favoritt foto plasser, og det er et stupebrett med snø og is.

    SvarSlett
  10. Spennende bilde.
    Virkelig flott!

    SvarSlett
  11. Fascinating shape in the water! Like an anchor! And great detail in the echoing reflection!

    SvarSlett